

დღევანდელი გადმოსახედიდან, ტრადიციულ მარკეტინგში მუშაობისას ხშირად ვხვდებით გამოწვევებს, რადგან სრულ სურათზე წვდომა არ გვაქვს. ამის მიზეზი კი ის არის, რომ ტრადიციული მარკეტინგი უმეტესად ეყრდნობა კვლევას, რომელიც ფარავს საჭიროებებისა და სურვილების ფართო სფეროს და სავსეა წარუმატებელი ექსპერიმენტებით. ხოლო როდესაც ვიყენებთ Data Driven (მონაცემებზე ორიენტირებული) მიდგომას, აქცენტს ვაკეთებთ კონკრეტულ მომენტზე.
სეგმენტაციის, მომხმარებლის გამოცდილების პერსონალიზაციისა და სტრატეგიების რეალურ დროში გაუმჯობესების გზით, Data-Driven მიდგომა არის თანამედროვე მარკეტინგული გზა მეტი გაყიდვისა და მომხმარებელთან უკეთესი ურთიერთობების დასამყარებლად. თუ გსურს უკეთესად გაიგო Data-Driven Marketing-ის უპირატესობები, ეს ბლოგი შენთვისაა.
კემბრიჯის ლექსიკონის მიხედვით, მონაცემებზე ორიენტირება ნიშნავს “რაც ხდება ან კეთდება შეგროვებული ინფორმაციის მიხედვით”. ეს განმარტება კი უკვე ძალიან ახლოსაა იმასთან, რისი მიღწევაც გვინდა ჩვენს მარკეტინგულ სტრატეგიაში. მონაცემთა Data-Driven მარკეტინგით, შენ შეძლებ მარტივად გაიკვლიო გზა მომხმარებელთა მონაცემებში და იწინასწარმეტყველო მათი საჭიროებები, სურვილები და მომავალი ქმედებები. ეს ნიშნავს:
მარკეტინგი არის ყველაფერი იმის ცოდნა, თუ როდის და რა უნდა აწარმოო. დღესდღეობით ყველაფერი ისე სწრაფად მოძრაობს და ვითარდება, რომ შეიძლება საბოლოოდ გრძელვადიანი კამპანიის გაუქმება მოგიწიოს, რადგან ის აღარ არის სასურველი დასრულების დროისთვის.
Data Driven მარკეტინგში შენ შეიარაღებული იქნები მონაცემთა ნაკრებით, რომელიც მზად არის მხარი დაუჭიროს თითოეულ არგუმენტს, რომელის დამტკიცებასაც ცდილობ, რაც საფუძველია მტკიცე მარკეტინგული სტრატეგიისთვის.
მარკეტოლოგები ნამდვილად ვერ იცხოვრებენ ამ დღეებში მონაცემების საფუძველზე მუშაობის გარეშე.
ტრადიციულ მარკეტინგსა და მონაცემებზე ორიენტირებულ მარკეტინგს შორის ყველაზე მთავარი განსხვავება ისაა, რომ მონაცემთა ბაზაზე ორიენტირებული მარკეტინგით შენ არ ეყრდნობი მოძველებულ კვლევებს ან ვარაუდებს
და ის საშუალებას გაძლევს დაუკავშირდე შენთვის იდეალურ სამიზნე ჯგუფს საჭირო დროს, საჭირო შეთავაზებით, რომელიც შეესაბამება მათ ზუსტ სურვილებსა და საჭიროებებს.
ერთ-ერთი მთავარი გზა, იმისთვის რომ დაეუფლო Data Driven მარკეტინგს, არის შენივე სამიზნე ჯგუფისთვის სხვადასხვა კითხვების დასმა. კლიენტი გადის გზას პრობლემიდან – წარმატებამდე. შენი მოვალეობაა, რომ გამოავლინო რა პრობლემები და დაბრკოლებები არის მათი გამოცდილების/გავლილი გზის ნაწილი და შეეცადო მათი მოგვარება. ამისთვის კი შემდეგი ნაბიჯების გადადგმაა რეკომენდირებული:
მონაცემებზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია არის მკაცრი მიდგომა, რომელიც მოითხოვს ვალდებულებასა და დროს. იმისთვის, რომ სტრატეგიამ იმუშავოს გუნდში ყველამ უნდა გაიზიაროს ეს აზროვნება. შეიძლება ადვილი იყოს კამპანიის შედგენა სამშაბათს დილით, რომელიც გამოწვეულია ვარაუდებით, მაგრამ ფუჭად დახარჯული დრო კაპიტალის უფრო დიდი დანაკარგია. ასე, რომ დროა გავითვალისწინოთ მონაცემებზე ორიენტირებული მიდგომის სარგებელი.
ასე რომ, თუ გაინტერესებს Data Driven მარკეტინგი, მაგრამ ჯერ არ იცი საიდან დაიწყო, გეტყვი, რომ ქომსქულის Data Driven Marketing-ის კურსი კარგი ადგილია ამისთვის. შემოგვიერთდი!
კურსი განკუთვნილია დამწყები და...
ვისაც აქვს საკუთარი ბრენდი ან...
კურსი განკუთვნილია...
ნებისმიერი ადამიანისთვის, ვისაც...