კურსდამთავრებულების კმაყოფილების დონე (CSAT)
მარკეტინგის დირექტორის საშუალო ხელფასი საქ-ში
წამყვანი ადგილობრივი და უცხოელი ლექტორი
ჩვენ გვწამს, რომ ლიდერებმა უნდა იცოდნენ მარკეტინგული კომუნიკაციის ყველა ასპექტი, ამიტომ 6 თვიანი ინტენსიური პროგრამის შედეგად, ჩვენ ვეცნობით აუცილებელ ინსტრუმენტებს, რომელიც საჭიროა სტრატეგიული მარკეტინგული კომუნიკაციისთვის.
ინდუსტრიის მიუხედავად, ნებისმიერი ბრენდისთვის ღირებულებების ჩამოყალიბებას, მომხარებლის ლოიალურობის მოპოვებასა და ბიზნესის გაზრდას სტრატეგიული მნიშვნელობა აქვს. ამიტომ, ჩვენი ხედვა ამ კურსთან მიმართებაში შემდეგია – ღრმად ჩავწვდეთ მარკეტინგული სტრატეგიის ინოვაციებს და გადავცეთ დამსწრე პროფესიონალებს მიზნის მისაღწევად აუცილებელი ინსტრუმენტები.
სტრატეგიული კომუნიკაციის პროგრამა მოიცავს 8 მოდულს:
გადაწყვეტილების მიღება– სტრატეგიული კომუნიკაციის დამატებითი მოდულია, რომლის ფარგლებშიც მსხვილი ქართული კომპანიების ლიდერები და არამარტო, გაგვიზიარებენ თავიანთ გამოცდილებას გადაწყვეტილების მიღების პროცესის შესახებ. შეხვედრების დროს სტუდენტებს საშუალება აქვთ მოწვეულ სპიკერებს დაუსვან კითხვები მათი პროფესიული ცხოვრების შესახებ.
ასევე განსხვავებული გამოცდილების მქონე სამი უცხოელი სპიკერი ატარებს პროგრამაში ჩაშენებულ ლექციებს – Jennifer Wong, Peter Hamilton და Siby Thomas.
“ეს სკოლა შენთვის არის, თუ გინდა მარკეტინგის სფეროში აზროვნების არეალი გააფართოვო, ორიენტირებული იყო არა მხოლოდ კომუნიკაციაზე, არამედ სიღრმეებში ხვდებოდე რა, რისთვის, რატომ და როდის კეთდება.”- მიხეილ ქურდაძე, CMO at Zedazeni
ჩვენი მიზანია შევქმნათ „უნივერსალური მარკეტერი“, თუმცა პროგრამა მხოლოდ მარკეტერებისთვის არ არის. კურსი ღირებულია დამფუძნებლებისთვის, საშუალო და უმაღლესი რგოლის მენეჯერებისთვის.
კურსის განმავლობაში სტუდენტს ექნება ულიმიტო წვდომა გლობალურ მონაცემთა ბაზასთან WARC, რომლის მეშვეობითაც შეძლებს გაიღრმავოს ცოდნა სხვადასხვა მიმართულებით. არ აქვს მნიშვნელობა, რომელი სფეროს წარმომადგენელი ხარ, WARC-ზე თითქმის ყველა ინდუსტრიიდან შეგიძლია იხილო სხვადასხვა ქეისები, სტატიები, მონაცემები, ტრენდები, ვებინარები, მინი კურსები და რეპორტები.
კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ სტუდენტი მიიღებს ორენოვან სერტიფიკატს.