კურსდამთავრებულების კმაყოფილების დონე
ლექტორის გამოცდილება
ლექტორის მიერ განხორციელებული კამპანიები
მარკეტინგის სფერო ხშირ შემთხვევაში მოიაზრება მარტივ, „რომანტიკულ“ და სახალისო სამუშაო გარემოდ. სინამდვილეში იმისთვის, რომ მარკეტინგის მენეჯერისთვის სამუშაო პროცესი გახდეს მარტივი და მრავალფეროვანი, საკმაოდ ბევრი, სისტემური და თანმიმდევრული ნაბიჯებია გადასადგმელი. კურსი სწორედ ამ ნაბიჯებს ეხება.
პროგრამა შექმნილია მარკეტერებისთვის, ვისაც სურთ ჩაუღრმავდნენ სტრატეგიულ მარკეტინგს და ლიდერობას მარკეტინგში. კურსი აგებულია პრაქტიკულ გამოცდილებასა და რეალურ ინსაითებზე – იმაზე, რასაც ვერსად წაიკითხავ, თუ პრაქტიკაში არ გამოცდი – რეალურ პროცესზე, მიმდინარე გამოწვევების მიღებასა და გადალახვაზე.
ინტერაქციულ სესიებზე სტუდენტებს საშუალება ექნებათ, კომპანიის ბიზნეს პროცესებს შეხედონ განსხვავებული პრიზმიდან, მიიღონ შთაგონება და მოტივაცია, რათა მათი ყოველდღიური სამუშაო გამოცდილება გახდეს საინტერესო. ისინი შეძლებენ პრაქტიკულ მაგალითებზე დაყრდნობით დაფიქრდნენ იმაზე, თუ როგორ შეუძლიათ მიღებული ცოდნა და უნარები გამოიყენონ რეალურ სამუშაო გარემოში.
“სულხანისგან მიღებული პრაქტიკული ცოდნა დაეხმარება სტუდენტებს არა მხოლოდ მარტივი, კონკურენტული ამოცანების გადაჭრაში, არამედ გრძელვადიანი სტრატეგიული მიზნების სწორად და ეფექტურად განხორციელებაში” – მიხეილ ქურდაძე, ზედაზენის მარკეტინგის დირექტორი.
კურსი განკუთვნილია მოქმედი მარკეტერებისთვის, ვინც უკვე მართავს ან მონაწილეობს კომპანიის საკომუნიკაციო მიმართულების და მარკეტინგული რესურსების მენეჯმენტში; უმცროსი ან/და საშუალო რგოლის მარკეტინგის მენეჯერებისთვის, ვისი მიზანიცაა, გაიუმჯობესონ სტრატეგიული ხედვა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევები.
კურსი მოიცავს ულიმიტო წვდომას გლობალურ მონაცემთა ბაზასთან WARC, რომლის მეშვეობითაც შეძლებ გაიღრმავო ცოდნა სხვადასხვა მიმართულებით. არ აქვს მნიშვნელობა, რომელი სფეროს წარმომადგენელი ხარ, WARC-ზე თითქმის ყველა ინდუსტრიიდან შეგიძლია იხილო სხვადასხვა ქეისები, სტატიები, მონაცემები, ტრენდები, ვებინარები, მინი კურსები და რეპორტები.
კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ სტუდენტი მიიღებს ორენოვან სერტიფიკატს.