თბილისის კომუნიკაციის სკოლა (commschool) სპეციალიზებული საგანმანათლებლო დაწესებულებაა, რომელიც 2018 წლიდან სტუდენტებს მარკეტინგის, ტექნოლოგიების, დიზაინისა და მენეჯმენტის მიმართულებით სთავაზობს პროფესიულ პროგრამებს.
სკოლის მიზანია დასაქმების ბაზარე კვალიფიციური კადრების გაზრდა. შესაბამისად ჩვენთვის მნიშვნელოვანია, როგორც სწავლების ხარისხი, ისევე კურსდამთავრებულების კვალიფიკაცია.
სწორედ ამიტომ, დარგის წამყვან ადგილობრივ თუ უცხოელ ლექტორებთან ერთად ვმუშაობთ პროგრამებზე, რაც საშუალებას გვაძლევს თითოეული პროგრამის შინაარსი იყოს ლოგიკურად გამართული და ამომწურავი.
WORK-BASED LEARNING მეთოდოლოგია მოიცავს პრაქტიკულ დავალებებს, რეალურ პროექტებზე მუშაობასა და LAB სესიებს. ამგვარად კურსის დასრულების შემდეგ კურსდამთავრებული მზად არის რეალური კარიერული გამოწვევებისთვის.
პრაქტიკოსი ლექტორების მიერ გამოცდილების გაზიარება ისევე, როგორც თეორიული და პრაქტიკული ცოდნის კომბინაცია, აუდიტორიას ეხმარება ფართო ჭრილში აღიქვას საერთო სურათი და იპოვოს ამა თუ იმ პრობლემის გადაჭრისთვის საუკეთესო გზა.
WARC არის გლობალური მონაცემთა ბაზა, რომელიც მარკეტინგული ქეისების, კვლევებისა და ტრენდების ყველაზე დიდი მომწოდებელია მსოფლიოში. იგი მოიცავს როგორც სტატიებსა და ვებინარებს ასევე, რეპორტებს მარკეტერებისა და ბიზნესებისთვის, რასაც ისინი მარკეტინგული გადაწყვეტილებების მიღებაში იყენებენ. კურსის განმავლობაში, სტუდენტებს ექსკლუზიური წვდომა ეძლევათ ბაზაზე, რაც მათ დამატებით ღირებულებას და შესაძლებლობას აძლევს მიიღონ სანდო და რელევანტული ცოდნა.
თბილისის კომუნიკაციის სკოლა ბიზნესებს სთავაზობს მათ საჭიროებებზე მორგებულ უნიკალურ პროგრამებსა და ტრენინგებს. პროგრამები იქმნება კომპანიის ინდივიდუალურ საჭიროებებზე დაყრდნობით, რომელსაც დარგის წამყვანი ლექტორები სხვადასხვა ტოპ კომპანიებიდან გაუძღვებიან.
ჩვენს პორტფოლიოში შედის ისეთ კომპანიებთან თანამშრომლობა, როგორებიცაა Liberty Bank, Tegeta, GITA, UNDP, SAIA, New Horizons Bulgaria, GWP და სხვა.